مصالح ساختمانی

انواع مصالح پایه

مصالح ساختمانی

انواع مصالح پایه

  • ۰
  • ۰

در ساخت و ساز، این محصولات پیش ساخته طراحی شده برای استفاده به عنوان پاکت ساختمان. آنها در ساختمان های صنعتی و اداری، در اتاق های تمیز و سرد و همچنین در خانه های شخصی، از جمله نوسازی و یا ساخت جدید، ظاهر می شود. آنها محصول با کیفیت بالا را با انعطاف پذیری بالا در مورد طراحی ترکیب می کنند. آنها به طور کلی دارای راندمان انرژی و پایداری هستند.

کامپوزیت با ساختار قیمت ساندویچ پانل  کلاس خاصی از مواد کامپوزیتی است که با اتصال دو پوسته نازک اما سخت به یک هسته سبک وزن اما ضخیم ساخته شده است. مواد هسته ای به طور معمول مواد کم مقاومت هستند، اما ضخامت بیشتر آن، کامپوزیت ساندویچ پانل را با سفتی خمش بالا با تراکم کلی پایین فراهم می کند.

 

اهداف ساندویچ پانل

ورقه ورقه های شیشه ای یا ترموپلاستیک های تقویت شده با فیبر کربن یا به طور عمده پلیمرهای ترموستات (پلی استرهای غیر اشباع، اپوکسی ها ...) به طور گسترده ای به عنوان مواد پوست مورد استفاده قرار می گیرند. ورق فلز در بعضی موارد به عنوان ماده پوست نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاغذ بازیافت شده نیز در حال حاضر بر روی هسته لانه زنبوری بازیافت شده کرافت بازیافت شده با استفاده از یک سلول کامپوزیتی سبک، قوی و کاملا مجذوب استفاده می شود. این مواد برای برنامه های کاربردی از قبیل نمایشگاه های خرید، مبلمان، مبلمان اداری قابل بازیافت، نمایشگاه ها و دیوار تقسیم می شود.

مشکلات و معایب ساندویچ

برای   ساندویچ پانل مختلف، در میان راه حل های دیگر، یک منطقه انتقال به طور معمول استفاده می شود، که به کاهش تدریجی ارتفاع هسته، تا زمانی که دو پوسته فیبر در تماس هستند. در این محل، تثبیت را می توان با استفاده از پیچ و مهره، پرچ، یا چسب ساخته شده است.

با توجه به نوع هسته و نحوه هسته از پوسته ها پشتیبانی می کند، ساختارهای ساندویچ پانل سقفی  را می توان به گروه های زیر تقسیم کرد: هماهنگی پشتیبانی، پشتیبانی محلی، پشتیبانی منطقه ای، پشتیبانی یک طرفه، دو طرفه پشتیبانی می شود. گروه دوم با ساختار لانه زنبوری معرفی می شود که به علت نسبت به عملکرد به وزن مطلوب، در بیشتر برنامه های کاربردی مورد نیاز از جمله هوا فضا مورد استفاده قرار می گیرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی