مصالح ساختمانی

انواع مصالح پایه

مصالح ساختمانی

انواع مصالح پایه

  • ۰
  • ۰

تا چند سال پیش، استفاده از بتن به طور سنتی به زیرزمین، گاراژها و پیاده روها محدود بود. به طور معمول هیچ وقت آن را به عنوان یک ماده ی معمول به خانه های مسکونی منتقل نمی کردند، اما اخیرا همه ی این ها تغییر کرده است.

دکور سیمانی

بتن، همچنین به عنوان سیمان نامیده می شود، در حال حاضر یک ترند رایج در عکس های اینستاگرام است. علاوه بر ارائه یک پایه ی محکم، این ماده در حال حاضر در خانه ها به عنوان کفپوش، وسایل و قفسه ها استفاده می شود. بتن حتی می تواند جلا داده شود و شفاف و نرم و لطیف شود. بتون معمولی مات است و در برابر آب و لکه ها مقاوم است. بتن ریزدانه دارای شکل دانه ای و بافتی است. طراحان و معماران می توانند مجموعه ای از گزینه های بتنی سفارشی برای خانه ارائه دهند.

اگرچه بتن ممکن است به عنوان یک ماده سرد و صاف به نظر برسد، اما روشی شگفت انگیز برای ایجاد یک پس زمینه خنثی برای بسیاری از سبک های طراحی و مینیمالیستی است. نکته ی قابل توجه دیگر در مورد بتنها این است که فقط به کف و استفاده در مصالح محدود نمی شوند. صنعتگران با استفاده از این مواد برای ساخت قطعه های تزئینی شگفت انگیز، از شمعدان گرفته تا حتی لامپ ها استفاده کرده اند.

اگر شما به دنبال یک عنصر طراحی غیر منتظره هستید که تازه و مدرن است و گذر زمان را به خوبی می تواند تحمل کند، به هیچ چیز جز بتن فکر نکنید.

سینک سرویس بهداشتی بتنی

بتن یک ماده قوی و مقاوم است که برای حمام استفاده می شود. رنگ روشن آن یک پالت نرم و ظریف برای حمام ایجاد می کند، در حالی که به عنوان یک عنصر طراحی تاثیرگذار در یک فضای مینیمالیست عمل می کند و جلوه ای نو به سرویس بهداشتی بخشیده است.

لامپ بتنی!

بله درست خواندید لامپ بتنی!

بتن حتی راه خود را به روشنایی و ساختن چراغ های شیک هم باز کرده است. می توانید هنر خود را برای ساختن این لامپ امتحان کنید که بسیار ساده است و راهنمای گام به گام آن در اینترنت موجود است.


  • ۹۷/۱۱/۱۷
  • مهرنوش رحمتی

دکور بتنی

گلدان بتنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی