مصالح ساختمانی

انواع مصالح پایه

مصالح ساختمانی

انواع مصالح پایه

  • ۰
  • ۰

پنجره بخش مهمی از هر ساختمان است و انتخاب مناسب آن می تواند تفاوت زیادی در نحوه عملکرد و راحتی ساختمان ایجاد کند. پنجره های دوجداره می توانند در سبک های مختلف ظاهر شوند، بنابراین شما می توانید آنها را با استفاده از پنجره های آلومینیومی به خانه مدرن خود تطبیق دهید، یا از چوب های چوبی برای احساس سنتی استفاده کنید.

1. تله افتاده

در حالی که این مشخصه پنجره های دو جداره است که باعث می شود آنها در فصل های سرد بسیار منحصر به فرد و کاربردی باشند، در تابستان می تواند تاثیر متقابل داشته باشد. برای رفع این مشکل، گزینه ای برای رنگ کردن ویندوز خود دارید، اما ممکن است به هزینه کلی اضافه شود.

2. نمی توانم تعمیر کنم

پنجره های دو جداره را نمی توان ثابت کرد. اگر مهر و موم پنجره محفوظ نیست، چگالی می تواند بین شیشه های شیشه ای ظاهر شود. همانطور که پنجره ها در حال حاضر مهر و موم شده اند، آنها نمی توانند از هم جدا شوند تا مشکل را حل کنند. تنها راه حل تعمیر کل پنجره است.

3. با خانه های قدیمی تر هماهنگ نیست

اگر خانه ای دارید که در سبک معماری قدیمی تر ساخته شده است، این پنجره ها ممکن است با زیبایی شناسی کلی خانه مخلوط نباشند. با این حال، برخی از شرکت های پنجره دو جداره وجود دارد که پنجره های دو جداره مخصوصا برای این نوع خانه ها تولید می کنند.

4. هزینه اولیه

از آنجا که پنجره های دو جداره حاوی دو لایه شیشه ای هستند، بنابراین برای تولید آنها از مواد بیشتر استفاده می شود، هزینه های آنها به طور پیش فرض افزایش می یابد. اگر چه در ابتدا میزان پس اندازهایی که در دراز مدت دارید را در نظر بگیرید، نباید نگران آن نباشید. از این رو، پنجره های دو جداره به احتمال زیاد سرمایه گذاری ارزشمند برای هر کسی خواهد بود.

  • ۹۷/۱۲/۱۵
  • مهرنوش رحمتی

معایب پنجره دوجداره

پنجره دوجداره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی